سه فوتی و مصدوم بر اثر غرق شدگی در آذربایجان‌غربی (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) طوفان در فارس قربانی گرفت| خسارت بالای سیلاب به باغات واژگونی پراید یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) سقوط پاراگلایدر در حصارچال کلاردشت + جزییات کشف جسد بی جان یک زن در خودرو همسر| اختلافات خانوادگی خون به پا کرد "آی نور" پیدا نشد | ادامه عملیات جست و جو در شب برای یافتن دختر بچه الیگودرزی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در برزیل + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد پیش بینی پاییزی خشک برای ایران دزدها در کمین گل‌ها| انتقاد شهروندان از سرقت گّل از قبور و سکوت مسئولان! برخورد ۲ موتورسیکلت در خواف با یک فوتی و ۲ مصدوم حریق منزل مسکونی و نجات جان پرندگان زینتی (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حریق چاپخانه مصنوعات پلاستیکی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد اعلام نتایج نهایی شرکت کنندگان در آزمون‌های پایه دهم از فساد مالی یقه‌سفیدها تا جرائم سازمان‌یافته مافیایی در جامعه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همان ۳ میلیون تومان ختم شد؟ جزییات درگیری در زندان اوین اعلام شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش سه‌درجه‌ای دما ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک دو ساله الیگودرزی استاندار خراسان رضوی: هیچ خبرنگاری نباید از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آوری این شغل بی‌بهره بماند تاثیر توده‌های عضلانی قوی‌ بر خطر ابتلا به آرتروز
سرخط خبرها

"آی نور" پیدا نشد | ادامه عملیات جست و جو در شب برای یافتن دختر بچه الیگودرزی

  • کد خبر: ۲۴۴۱۱۲
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: عملیات جست و جو در شب برای یافتن "آی نور نظری" دختر بچه ۲ ساله گمشده با حضور یک تیم ویژه ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اداوی شامگاه جمعه اظهار کرد: از غروب روز گذشته تاکنون عملیات جست و جو برای یافتن "آی نور" با حضور تیم‌های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیرو‌های محلی در حال انجام است، اما تاکنون نتوانسته ایم اثری از وی را پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به تاریک شدن شدن هوا و حاکم شدن سکوت بر منطقه، عملیات جست و جو با حضور یک تیم ویژه متشکل از نیرو‌های هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و محلی ادامه خواهد داشت تا شاید بتوانیم از طریق صدای کودک او را پیدا کنیم.

اداوی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پرواز بالگرد اورژانس هوایی یا بالگرد هلال احمر انجام شده و چنانچه امشب موفق به یافتن کودک نشویم عملیات جست و جو فردا صبح از طریق بالگرد ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از حضور آفرود و موتور سواران شهرستان ازنا برای مشارکت در یافتن "آی نور" عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با پلیس آگاهی برای بررسی دقیقتر ابعاد قضیه انجام شده است، اما بنا بر اظهارات اهالی خانواده "آی نور" هیچگونه خصومتی با اهالی نداشته و از خانواده‌های آرام روستا محسوب می‌شوند.

روز گذشته خانواده‌ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

سرپرست فرمانداری الیگودرز از بسبج تمامی امکانات شهرستان و استان برای یافتن این دختربچه ۲ ساله خبر داده و با توجه به نزدیک شدن به ساعات تاریک شدن هوا از مردم خواسته است تا همگی در عملیات جستجو سایر دستگاه‌ها را یاری دهند.

الیگودرز بزرگترین شهرستان لرستان به لحاظ وسعت محسوب می‌شود و در شرق این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->